Raporlarımız/Our Reports - ჩვენი ანგარიშები
Dusheti N2 Public School
The project evaluation report I created from the total waste
April
After being accepted by the project founders, I got involved in the project through the eTwinning portal. Project partners conducted an introductory webinar. I got information about general planning. We have created our project team through the eTwinning portal. With the exchange of ideas from partners, we have prepared a page section in Twinpace. We also discussed the overall planning of the project through a meeting webinar organized by the project partners. We did our school, class and personal dating pages. By collecting contact information, we speeded up communication with the whatsapp group. Thus, communication was accelerated. We have prepared a preliminary survey for students and teachers about the project. As a result of a mental attack with the project partners, we decided on the activities to be carried out and completed our plan and pages. We have defined our safety principles. Once the parent meeting was held and the project was informed, we received a request for parental permission. We created our blog page. We made an announcement about the project on our school website. Our project blog and facebook page were launched and the project slogan was prepared with all partners. We created our student and teacher project posters and logos and uploaded them to the relevant pages. We have defined our posters and logos with the competitions held. We watched training videos. We conducted an information webinar for our students, parents and teachers with the participation of experts. We set our slogan. We created a classroom recycling bin. We made our dolls from scrap. We met our web 2.0 tools by creating our own speech clouds.
May
Our project work plan activities were carried out online as it coincided with the pandemic period. Our old toy activity was held. A student team was formed. We made a decorative design from waste material. We have created a variety of musical instruments from waste. We did a presentation of our work. We did the letter design to write the name of our project. As an employee, we created the name of our project. In another joint effort, we wrote an acrostic poem for our project. We created student teams. We have prepared 3 mixed student teams in which 4 mentor teachers are involved. We organized an e-exhibition for dissemination and shared news about our project. We shared our events on our blog. During the project we were in constant communication with our partners in different schools of our country and in foreign schools twinmail, twinspace, forum, chat room, webinar, online events, whatsapp. We analyzed the studies conducted at the end of our project. We shared our impressions and opinions about the project. We received feedback on the pedestal where students, parents, teachers, all stakeholders expressed their views and evaluated them. A project evaluation study was conducted and the results were added to the page. Our work has been added to the blog. During the project they maintained active communication with all domestic and foreign partners twinmail, twinspace, webinar, forum, chat room channel and whatsapp. We have done our design work face to face and mostly online distance education. We have achieved the expected results by implementing all our activities. We have implemented a joint, intensive and complete project, with strong communication and their active participation, the project has achieved its goals.
დუშეთის N2 საჯარო სკოლა
პროექტის შეფასების ანგარიში მე შევქმენი მთლიანი ნარჩენებისგან
აპრილი
პროექტის დამფუძნებლების მიერ მიღების შემდეგ, მე ჩავერთე პროექტში eTwinning პორტალის საშუალებით. პროექტის პარტნიორებმა ჩაატარეს შესავალი ვებინარი. მე მივიღე ინფორმაცია გენერალური დაგეგმვის შესახებ. ჩვენ შევქმენით ჩვენი პროექტის გუნდი eTwinning პორტალის საშუალებით. პარტნიორების იდეების გაცვლასთან ერთად, ჩვენ მოვამზადეთ გვერდების განყოფილება Twinpace– ში. ჩვენ ასევე განვიხილეთ პროექტის გენერალური დაგეგმვა პროექტის პარტნიორების მიერ ორგანიზებული შეხვედრის ვებინარით. ჩვენ გავაკეთეთ ჩვენი სკოლა, კლასი და პირადი გაცნობა გვერდებზე. საკონტაქტო ინფორმაციის შეგროვებით, ჩვენ დავაჩქარეთ კომუნიკაცია whatsapp ჯგუფთან. ამდენად, კომუნიკაცია დაჩქარდა. ჩვენ მოვამზადეთ წინასწარი გამოკითხვა სტუდენტებისა და მასწავლებლებისთვის პროექტის შესახებ. პროექტის პარტნიორებთან გონებრივი იერიშის შედეგად, ჩვენ გადავწყვიტეთ განსახორციელებელი აქტივობები და დავასრულეთ ჩვენი გეგმა და გვერდები. ჩვენ განვსაზღვრეთ ჩვენი უსაფრთხოების პრინციპები. მას შემდეგ, რაც მშობელთა კრება ჩატარდა და ინფორმირებული იქნა პროექტის შესახებ, ჩვენ მივიღეთ მშობლის ნებართვის შუამდგომლობა. ჩვენ შევქმენით ჩვენი ბლოგის გვერდი. ჩვენ გავაკეთეთ პროექტის შესახებ განცხადება ჩვენი სკოლის ვებგვერდზე. გაიხსნა ჩვენი პროექტის ბლოგი და facebook გვერდი პროექტის სლოგანი მომზადდა ყველა პარტნიორთან ერთად. ჩვენ შევქმენით ჩვენი სტუდენტისა და მასწავლებლის პროექტის პლაკატები და ლოგოები და ავტვირთეთ ისინი შესაბამის გვერდებზე. ჩვენ განვსაზღვრეთ ჩვენი პლაკატები და ლოგოები ჩატარებული კონკურსებით. ჩვენ ვუყურეთ სასწავლო ვიდეოებს. ჩვენ ჩავატარეთ ჩვენი სტუდენტის, მშობლებისა და მასწავლებლების საინფორმაციო ვებინარი ექსპერტების მონაწილეობით. ჩვენ დავაყენეთ ჩვენი ლოზუნგი. ჩვენ შევქმენით საკლასო ოთახის გადამუშავების ურნა. ჩვენ გავაკეთეთ ჩვენი თოჯინები ნარჩენებისგან. ჩვენ შევხვდით ჩვენს ვებ 2.0 ინსტრუმენტებს ჩვენი სიტყვის ღრუბლების შექმნით.
მაისი
ჩვენი პროექტის სამუშაო გეგმის აქტივობები განხორციელდა ინტერნეტით, რადგან დაემთხვა პანდემიის პერიოდს. ჩატარდა ჩვენი ძველი სათამაშოების აქტივობა. შეიქმნა სტუდენტური გუნდი. ჩვენ გავაკეთეთ დეკორატიული დიზაინი ნარჩენების მასალისგან. ჩვენ შევქმენით სხვადასხვა მუსიკალური ინსტრუმენტები ნარჩენებისგან. ჩვენ გავაკეთეთ ჩვენი ნამუშევრების პრეზენტაცია. ჩვენ გავაკეთეთ ასოების დიზაინი ჩვენი პროექტის სახელის დასაწერად. როგორც თანამშრომელმა, ჩვენ შევქმენით ჩვენი პროექტის სახელი. სხვა ერთობლივი ძალისხმევით, ჩვენ დავწერეთ აკროსტიკული ლექსი ჩვენი პროექტისთვის. შევქმენით სტუდენტური გუნდები. ჩვენ მოვამზადეთ 3 შერეული სტუდენტური გუნდი, რომელშიც 4 მენტორი მასწავლებელი არის ჩართული. ჩვენ მოვაწყვეთ ელექტრონული გამოფენა გავრცელებისთვის და გავაზიარეთ სიახლეები ჩვენი პროექტის შესახებ. ჩვენ გავუზიარეთ ჩვენი მოვლენები ჩვენს ბლოგზე. პროექტის განმავლობაში ჩვენ ვიყავით მუდმივი კომუნიკაცია ჩვენს პარტნიორებთან ჩვენი ქვეყნის სხვადასხვა სკოლაში და უცხოურ სკოლებში twinmail, twinspace, forum, chat room, webinar, ონლაინ ღონისძიებები, whatsapp. ჩვენ გავაანალიზეთ ჩვენი პროექტის ბოლოს ჩატარებული კვლევები. ჩვენ გავუზიარეთ ერთმანეთს შთაბეჭდილებები და მოსაზრებები პროექტის შესახებ. ჩვენ მივიღეთ უკუკავშირი პედლეტით, სადაც მოსწავლეებმა, მშობლებმა, მასწავლებლებმა, ყველა დაინტერესებულმა მხარემ გამოთქვეს თავიანთი მოსაზრებები და შეაფასეს ისინი. ჩატარდაპროექტის შეფასების კვლევა და შედეგები დაემატა გვერდს. ჩვენი ნამუშევარი დაემატა ბლოგს. პროექტის განმავლობაში აქტიურ კომუნიკაციას ინარჩუნებდნენ ყველა შიდა და უცხოელ პარტნიორებთან twinmail, twinspace, webinar, ფორუმი, სასაუბრო ოთახი არხი და whatsapp. ჩვენ განვახორციელეთ ჩვენი საპროექტო სამუშაოები პირისპირ და ძირითადად ონლაინ დისტანციური განათლებით. ჩვენ მივაღწიეთ მოსალოდნელ შედეგებს ჩვენი ყველა საქმიანობის განხორციელებით. ჩვენ განვახორციელეთ ერთობლივი, ინტენსიური და სრული პროექტი, ძლიერი კომუნიკაციით და მათი აქტიური მონაწილეობით, პროექტმა მიაღწია თავის მიზნებს.
No comments:
Post a Comment